site stats

Bombers twitter grae

WebDec 26, 2024 · “Avui de les 07:00 d'avui fins a les 07:00 de demà, la unitat GRAE Muntanya d'Olot que dóna cobertura als rescats de muntanya i actuacions especials al Pirineu … WebJan 17, 2024 · 📹 Assegurem una bastida a punt de caure a Manresa (avís 13.53h). 🌬 Davant de l'episodi de fort vent, hi havia el risc que l'estructura cedís i caigués al passeig de Pere III. 6 dotacions de #bomberscat de la #RECentre i #GRAE lliguem la bastida i assegurem la zona. ⚠️#VENTCAT . 17 Jan 2024 16:03:37

Bombers GRAE on Twitter: "RT @bomberscat: L

WebAug 23, 2024 · Bombers GRAE @grae_bombers. Follow @grae_bombers. Video del # rescat d'ahir la tarda d'un home amb fractura al braç esq. al camí de ronda que porta a la … Web2,965 Followers, 1,020 Following, 97 Posts - See Instagram photos and videos from GRAEsub (@bombers_grae_sub) ecs08gd https://cherylbastowdesign.com

Bombers on Twitter: "📹 Assegurem una bastida a punt de caure a …

WebApr 9, 2024 · (1/2) Avís 23.23h Anit vam fer la recerca d'una parella de joves que s'havien perdut al Salt del Grill (Queralbs). Ens van enviar la ubicació per telèfon i els vam localitzar ràpidament. #GRAE va fer una instal·lació per baixar-los, sans i estalvis. #bomberscat . 09 Apr 2024 08:34:29 Web“RT @FEEC_cat: Dies de 🌬i 🌨 si surts a fer muntanya. 👩‍💻 Planifica 🧗🏻‍♀️ Forma’t 🗺 Equipa’t ⛈ Consulta #meteomuntanya @meteocat 💥 Minimi…” WebOct 18, 2016 · Breve historia de los GRAE. El Grupo de Actuaciones Especiales (GRAE) es una unidad del cuerpo de bomberos de la … ecowater pay bill

Category:GRAEsub (@bombers_grae_sub) • Instagram photos and videos

Tags:Bombers twitter grae

Bombers twitter grae

Bombers La Garriga on Twitter: "Hem fet servei. Persona …

WebRT @bomberscat: Estem treballant en l'ensorrament d'un edifici de 2 plantes contigu a unes obres a l'av. Artur Carbonell de Sitges (15.21h). Tots els operaris estan fora i les primes … WebFeb 21, 2024 · “A Sant Cugat del Vallès, 7 dotacions #Bomberscat dues d'elles #GRAE excarcerem el conductor d'un cotxe que s'ha precipitat per un pont a la carretera C-1413A (06.19 h) i ha quedat atrapat entre la ferralla. Fem una maniobra reglada per extreure'l i posar-lo en mans de @semgencat”

Did you know?

WebRT @bomberscat: Activem unitat de rescat #bomberscat amb helicòpter #maer, #GRAE i metge @semgencat i 2 dotacions terrestres per atendre i rescatar una dona accidentada, i ferida a la cama, a una zona de roques propera a la cala d'en Roig, a Tamariu (avís 15.03h). La traslladem fins l'ambulància . 18 Aug 2024 06:05:59 Web2 days ago · Tornem a veure el 50.04 EC-NOT dels Bombers fent de bombarder, recordem que aquest normalment fa rescats a alta muntanya amb els GRAE. #transitaeri #transitaericatalunya 12 Apr 2024 16:19:08

WebOn 18 May 2024 @VOSTcat tweeted: "El nostre centre de #Barcelona suma #He.." - read what others are saying and join the conversation. WebNov 16, 2024 · “Hem rescatat a un parapentista atrapat en un arbre a Esterri d'Àneu (avís 14.13 h). Per fer-ho, ens hem obert pas tallant un arbre i hem baixat a la persona, que ha resultat il·lesa, amb l'autoescala. 🚒 2 dotacions terrestres i 1 aèria #MAER amb …

WebSón dies tristos pels bombers. Hem de lamentar també la mort de la que va ser la única bombera GRAE fins ara, l'Emma Roca. Una referent en el món de la muntanya i … WebDec 3, 2024 · #GRAE #PompièrsAran amb helicòpter #bomberscat han rescatat dos esquiadors de 38 i 39 anys accidentats a 2 zones diferents fora de pistes a Vaquèira. …

WebSep 4, 2024 · “(2/6) Des de les 17.46h estem fent el rescat d'un home que s'ha trobat indisposat mentre feia una excursió pel Pla de les Taràntules (Collbató). Hi som amb #GRAE #bomberscat, helicòpter i 2 dotacions terrestres. Ja hem localitzat l'excursionista i procedim a fer-ne l'evacuació.”

WebApr 8, 2024 · (2/3) Les 4 dotacions #GRAE #Bomberscat de Cerdanyola i La Seu d'Urgell arribem fins on s'està la parella, els assegurem i comencem a escalar fins el cim del Pedraforca. Allà, es valorarà si cal passar-hi la nit. Per sort, no fa fred . ecran thermostat netatmoWebRT @bomberscat: Un home va morir ahir a la tarda en precipitar-se per un barranc, d'una alçada d'uns 30-40 m, a la Punta Falconera de Roses. #bomberscat @mossos … ecservice bytedance.comWebApr 18, 2024 · “Hem fet servei. Persona accidentada entre el Pla de la Calma #Tagamanent i el Suí #Cànoves i #Samalús. Trobat, extracció amb @grae_bombers i transfer amb @semgencat al parc de bombers de #LaGarriga.” ecstatic yesWebFeb 11, 2024 · Rescats de Muntanya amb activació helicòpter #GRAE #bomberscat amb @semgencat: -13.37h. Guardiola de Berguedà. Evacuació escaladora a qui li ha caigut pedra a l'esquena zona les Pasteres. -13,41 La Morera de Montsant. Escaladora ferida per caiguda de pedra mentre assegurava via. 11 Feb 2024 16:05:28 ecshop2WebMar 15, 2024 · “Bombers per Ucraïna!! Ajudem-los, ajudeu-nos!!! #bomberscat #ucrania #refugiados #ajuda #ucraïna #stopwar #refugiats #refugiatsucraïnesos … ecpi greensboro nursing programWebRT @bomberscat: L'equip #GRAE #Bomberscat ha quedat segon, entre 32 països participants, en la categoria de rescats en allaus al concurs internacional Salvamont … ectdxpress manualWebMar 2, 2024 · 🚁 Rescatem un esquiador als Mundials d'esquí de Muntanya de Boí-Taüll (avís 12.11h). 📷 📹 Un helicòpter #GRAE aterra a les pistes d'esquí de la Vall de Boí per evacuar la persona ferida. 02 Mar 2024 16:51:11 ecto cooler in nyc